Sol sol sol :-D

Heej!
Vill börja med att tacka massa för era fina inlägg! Det är så roligt att läsa dom, betyder mycket =)
Har det jätte bra här i värmen. Idag har det varit närmare 30 grader och strålande sol. Jag, Hannah och hennes mormor startade dagen tidigt och åkte till en strand på andra sidan staden där vi gick en långpromenad längs vattnet. Efter det tog vi en färja över till Devonport (on the north shore). Där badade och solade vi innan det var dags att äta NZ-glass och sedan åka hem. Jag fick äntligen smaka på den kända nya zeeländska glasen Hokey-Pokey och den var grym! Såå krämig och god :) Kommer nog bli några fler under resan skulle jag gissa på..
Kvällen spenderade jag, Kate och Hannah på ett annat ställe där vi först promenerade på lava-stenarna längs vattnet och sedan åt fish'n chips på stranden.
Nu är jag jätte trött och orkar tyvärr inte lägga upp några bilder men det kommer nog under helgen hoppas jag.. För har självklart fotat hur mkt som helst. Hannah tycker jag är jätte rolig som alltid måste fota allt :P
Kan också berätta att jag ser fram emot måndag sjukt mycket för då kommer Malin hit. Malin är den tjejen som jobbade som aupair i den här familjen innan mig. Hon har varit på semester på sydön nu i några veckor men kommer tillbaka hit i några dagar innan hon åker hem till Sverige. Hon har planerat någon grym utgång på måndag och på tisdag ska vi upp i SkyTower :D
Vi hörs snart igen!
Massa kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh vad härligt det låter! Väntar spännt på dina bilder! ;)

Kram på dig! :)

2011-01-14 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0