Bilder till förra inlägget..

Heej!
Här kommer lite bilder som jag tog i fredags. Förklaring till vad som är å bilderna finns egentligen i förra inlägget så bara kika där :)
Idag är det söndag och jag ska våga mig på att åka buss här i Auckland för första gången. Det kan ju bli spännande haha! Ska träffa en holländsk tjej downtown och sen ska vi åka till One Three Hill och kika och sen kanske det blir en liten shoppingtur :) Det är sommarrea här nu trots att sommaren inte ens nått sin mitt :D Perfekt! Jag tackar och bockar!
Nästa vecka ska jag lära mig köra, det ska bli skoj! Vänstertraf OCH automat haha kan inte bli mer udda än hemma :P Men va fasen, kommer gå hur bra som helst! Automat kan ju inte vara så svårt, bara gasa o bromsa right?
Jaja nu ska jag leta upp busshållplatsen.. Ska försöka sitta vid datorn en sväng ikväll med och skriva lite mer om helgen och lägga upp lite mer bilder..Har inte bestämt mig än om jag ska visa någon bild på mina ILLRÖDA axlar än haha! Det var lite väl fint väder igår och vi var ute hela dagen. Solen här är helt galen. Men det tar inte många dagar att bli en pepparkaka iaf och det är ju bra ;-)
Ha det fint!
Massa kramar!!

Kommentarer
Postat av: Madde, Joel och Hobbe!

KRISTIN! Gå in på skype! Vi är hemma från krogen nu!!!! GÅ IN NU!!!! VI SAKNAR DIG!!!!!!

PUSSAR!

2011-01-16 @ 03:14:03
Postat av: Bella

åååh du ser ut att ha det hur bra som helst. Och vilken fin miljö det är runtomkring... Vi måste skypa snart!

2011-01-16 @ 09:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0